Klacht: bussen te laat en niet komen opdagen

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen,

De laatste tijd komt bus 1 richting leiden centraal vaak te laat aan.
Bushalte charley tooropweg 6.24.
Ik snap eigelijk niet hoe hij te laat komt want hij komt op de vink altijd te vroeg aan.
Vandaag was het al helemaal erg want de bus kwam niet opdagen.
Ik had nog gekeken op 9292 en die zij dat de bus gewoon moest komen.
Doordat de bus niet kwam opdagen miste ik mijn trein en kwam ik te laat op school.

Vriendlijke groet,

Isabelle keijzer

Als de bussen op tijd en gewoon rijden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 07:11 geantwoord

Beste isabelle15k,

Wat jammer om te lezen dat je bus vaak te laat bij je halte komt. Ik heb meegekeken in de ritgegevens en ik zie dat de bus vanmorgen inderdaad vertraagd was en 6.29 (met 5 minuten vertraging) bij je halte is aangekomen. Deze vertraging is eerder ontstaan, omdat de bus al met vertraging bij de beginhalte (station de Vink) is aangekomen. Helaas is de oorzaak hiervan niet bekend, hier is geen melding van gemaakt. Excuses voor het ongemak.

Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 12:09 geantwoord

Nadat de bus niet kwam opdagen heb ik de route gelopen die de bus neemt en dat is ongeveer 10 minuten lopen en ik kwam de bus niet tegen.
ik vertrok om 6.26 richting station de vink en ik ben zelf langs het ander bushokje gelopen en zelfs daar was hij er niet.
Om 6.38 kwam ik aan op station de vink en ik heb hele bus niet gezien.

Alle klachten die gemeld zijn door isabelle15k