Klacht: Bussen die te vol zitten

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet de bus 305 nemen om naar eindhoven te gaan ivm school. Ik moet al 25 minuten fietsen naar de dichtsbijzijnde bushalte. Het probleem is alleen dat de bus bij bushalte biezendijk in veghel veels te vaak doorrijdt omdat hij te vol zit. Hierdoor kom ik verschillende keren te laat. Een bus eerder nemen heeft vaak ook geen zin, want die zit tevens ook te vol. Arriva doe hier iets aan!!

Als er meer bussen rijden of als er zon hormonicabussen gaan rijden zodat er meer mensen in kunnen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 10:43 geantwoord

Hallo Roy,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat je afgelopen week problemen hebt ervaren met lijn 305. Ik stuur je signaal door naar onze exploitatiemanager in de regio zodat er naar het aantal bussen tijdens de ochtendspits gekeken wordt.

Wellicht goed om te weten dat er de afgelopen week ook al gekeken is naar de bezettingsgraad van de bussen (hoe vol een bus is), waaronder lijn 305. Aan de hand van deze bevindingen wordt bepaald of een extra bus tijdens de spits nodig is of niet.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Roykeldonk