Klacht: Bussen

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag,
Leuk en aardig dat jullie bussen inzetten in het weekend voor het traject Venray Boxmeer. Maar laat deze bussen dan ook via 9292 lopen want nu vertrok de bus 3 minuten eerder en ik had gekeken op 9292. Gelukkig hoef ik nu geen uur te wachten omdat ik vervoer nog kan regelen maar laat deze dan ook lopen via 9292

Als de bustijden kloppen bij 9292 met extra bussen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 september 2017 om 19:24 geantwoord

Casper Jans-beken,

Wat jammer om te lezen dat de bussen tijdens deze werkzaamheden vroeger vertrekken en dat je dit niet op 9292 kunt vinden.

Elke stremming, omleiding of elk werk aan het spoor wordt door ons rechtstreeks doorgegeven aan 9292. Wat zij daar uiteindelijk wel of niet mee doen, kunnen wij helaas niet bepalen.

Daarom staat de dienstregeling van deze treinvervangende bussen ook op onze website: http://bit.ly/2x4AemR.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^WB
Arriva Webcareteam