Klacht: buslijn die ineens geanuleerd wordt

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In een korte termijn tot 2 maal toe een bus ad hoc niet komen opdagen.
Zaterdag 3 september ( Sliedrecht Talmastraat) is buslijn 91 0m 08.10 niet op komen dagen. Stond wel op de info maar werd ineens verwijderd.
Maandag 5 september ( Sliedrecht Talmastraat) buslijn 691 om 07.36 stond op de info werd wederom verwijderd. In beide gevallen ben ik van mijn werk terug moeten komen om mijn zoon op tijd op zijn bestemming te krijgen. Als je afhankelijk bent van openbaar vervoer moet je erop kunnen vertrouwen en Arriva laat het in deze tot twee maal afweten waardoor je te laat komt op je stageadres en school notabene in een examenjaar!!! Wat gaat Arriva hier aan doen?? tot nu toe niet betrouwbaar!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als je van uit kan gaan dat een bus die op de dienstregeling staat gewoon komt!! en niet ineens ad hoc geschrapt wordt. Openbaar vervoer moet betrouwbaar zijn als je ervan afhankelijk bent!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 september 2016 om 22:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J,

Ik vind het zeer spijtig om te horen dat je de afgelopen dagen twee momenten hebt gehad waarop de bus niet kwam. Ik kan dit in het volgsysteem helaas niet meer nakijken, maar wel heb ik je signaal doorgezet binnen de regio zodat het hier bekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door 00000000000000000000000000000