Klacht: Buslijn 174

op 17 juli 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Afgelopen week heb ik elke werkdag van buslijn 174 gebruik willen maken.
Op de dienstregeling staat 07:31 uur aankomsttijd bij mijn halte, zo ook in de vakanties. Elke dag stond ik er om 07:28 of eerder. Zo ook weer vandaag. Echter is de bus elke keer om 07:25 of 07:26 voorbij gereden, waardoor hij zo regelmatig voor mijn neus is weggereden. Zo ook weer vandaag.
Ik vind het ronduit belachelijk dat als ik er zo ruim op tijd sta ik keer op keer de bus mis. Ik snap dat de bus zo nu en dan wat vroeger kan zijn, met deze reden sta ik er altijd 3 á 4 minuten voor de aangegeven vertrektijd. Maar verwacht de RET straks dat al haar klanten 10 of 15 minuten van te voren overal gaat staan? Dan kunnen we straks allemaal een uur bij onze reistijd rekenen i.v.m. wachttijd. Het lijkt mij dat dit ook niet is wat voor een service RET haar klanten wilt bieden.

De bus komt niet elke keer meer zoveel te vroeg of de aankomsttijden worden aangepast

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ST1127