Klacht: Buslijn 163 oudbeijerland richting Heinenoord

op 12 juli 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Toen deze buslijn nog onder arriva viel ging deze bus via de halte poortwijk naar het busstation. Bus 161 reed toen door de Bosschages naar het busstation Na de overname door Connexion rijdt bus 161 niet meer en moet lijn 163 door de Bossche, alleen wil dit er kennelijk niet in bij de buschauffeurs want het komt heel vaak voor dat de bus niet komt. Als de bus niet komt moet je een half uur wachten op de volgende bus want de verbinding met het busstation Heinenoord is ook niet best, met het risico dat ik daar ook nog eens de aansluiting met mijn bus naar Dordrecht kwijt ben. Kan dit opgelost worden, ik kan me voorstellen dat het in het begin na een wijziging niet goed gaat, maar na ruim een half jaar komt het nog steeds veelvuldig voor en het is bepaald geen plezierige bezigheid om een paar uur bij bushaltes of koude busstations rond te hangen

Als de bus komt wanneer hij hoort te komen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianmarkesteijn