Klacht: Busklacht richting oudelandshoek

op 15 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 45 minuten gewacht op de bus bij winkelcentrum crabbenhof terwijl er gewoon een tijd stond vermeld wanneer de bus aan zou komen

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een vergoeding willen want heb veel te lang gewacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Niamh,

Bedankt voor je bericht. Om je klacht verder in behandeling te kunnen nemen zou ik graag nog het volgende willen weten:

* Datum
* Tijdstip dat je had willen vertrekken
* Lijnnummer die je had willen nemen
* Richting (bestemming van je bus)

Indien je inderdaad 45 minuten vertraging hebt opgelopen, kom je mogelijk in aanmerking voor de geld terug bij vertraging regeling: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen/geld-terug-bij-vertraging-1.htm

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Niamh