Klacht: Bushalte Amerikalaan

op 26 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij hebben begrepen dat u voornemens bent om de bushalte aan de Amerikalaan per december 2016 op te heffen.
Via deze weg willen wij u laten weten dat dit absoluut niet wenselijk is.

Uiteraard zijn er medewerkers die gebruik maken van deze halte maar als arbodienst hebben wij ook geregeld (zieke)medewerkers die onze bedrijfsartsen bezoeken.
Indien de halte op de Amerikalaan komt te vervallen wordt de af te leggen afstand voor deze medewerkers onacceptabel.

Wij willen u daarom dan ook met klem verzoeken om de halte op de Amerikalaan te handhaven.

Indien halte behouden blijft.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 08:19 geantwoord

Hallo Sabrina,

Bedankt voor je bericht. Het klopt dat de halte ‘Amerikalaan’ aan de Amerikalaan vervalt. De bestaande vervangende halte ‘Australiëlaan’ aan de Europalaan ligt op loopafstand van deze halte. Complicatie is dat het betreffende haltebord van Veolia bij de halte 'Australiëlaan' op dit moment ontbreekt.

Daardoor bestaat deze halte nu alleen op papier en niet op straat. Dit kan voor verwarring zorgen. Echter uiterlijk 11 december is dit weer in orde en is de halte goed te vinden.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 08:31 geantwoord

De bushalte die als oplossing geboden wordt is maar liefst 2,5 zo ver weg dan de halte aan de Amerikalaan.
Wij vinden dit geen gepaste oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door HCCSP