Klacht: Bushalte Amerikalaan Opheffing

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb meegekregen dat de bushalte van Amerikalaan per 11 december wordt opgeheven. Hier ben ik het als werknemer niet eens, Ik zie om mij heen vaak mensen die gebruik maken van deze halte en een opheffing van deze halte zal het alleen maar moeilijker maken voor deze mensen en mij. Mocht dit niet waar zijn dat de bushalte wordt opgeheven, dan kan deze klacht worden genegeerd.

Bushalte van Amerikalaan moet naar mijn mening blijven bestaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemiddag Roland, Zou je kunnen aangeven in welke plaats deze halte precies staat? Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 16:40 geantwoord

Hallo Roland,

Bedankt voor je bericht. Het klopt dat de halte ‘Amerikalaan’ aan de Amerikalaan vervalt. De bestaande vervangende halte ‘Australiëlaan’ aan de Europalaan ligt op loopafstand van deze halte. Complicatie is dat het betreffende haltebord van Veolia bij de halte 'Australiëlaan' op dit moment ontbreekt.

Daardoor bestaat deze halte nu alleen op papier en niet op straat. Dit kan voor verwarring zorgen. Echter uiterlijk 11 december is dit weer in orde en is de halte goed te vinden.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Madash