Klacht: Buschauffeur weigert te stoppen

op 31 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de verbouwing in Leeuwarden is het niet te volgen waar je bus moet zijn waar je op moet opstappen de hele gebeuren daar is een en al chaotisch

Gewenste Oplossing:

Ik en me vrouw de rit terug betaal krijg want ik ben drie keer geweigerd om mee te reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2016 om 22:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Om je klacht verder in behandeling te kunnen nemen heb ik nog wat aanvullende gegevens nodig:

* Buslijn
* Bushalte waar je in wilde stappen
* Tijdstip
* Datum
* Reden dat je geweigerd bent

Aan de hand van deze gegevens kan ik je klacht doorzetten naar de teammanager in de regio zodat hij dit verder kan onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Geen problemen