Klacht: Buschauffeur rijd niet fijn

op 08 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik vanmiddag instapte bij bus 55 van 13:24 richting delft station was de bus trn eerste al te laat. Buschauffeur bleef rustig staan bij de wachtplaats voor bussen terwijl hij er al had moeten zijn.

Daarnaast rijd deze busschauffeur nogal wild. Hij remt op het allerlaatste moment waardoor je uit je stoel vliegt.

Ook rijd hij erg hard door de bochten. Als je je niet vasthoud val je letterlijk van je stoeltje. Deze combinatie van remmen en bochten maakt het niet echt een prettige reis. Ik werd er eerlijk gezegd gewoon misselijk van. Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Als de chauffeur gewoon optijd komt, normaal de bochten neemt en normaal leert remmen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 september 2016 om 19:54 geantwoord

Beste Gerben,

Jammer om te lezen dat de buschauffeur van lijn 55 nogal wild rijdt. Ik wil er graag melding van maken maar wij rijden lijn 55 richting Delft niet. Lijn 55 wordt door Veolia gereden. Je kunt hier: https://www.veolia-transport.nl/haaglanden/klantenservice/index.html contact opnemen met de klantenservice van Veolia.

^MR
Webcareteam Arriva