Klacht: Buschauffeur neemt zijn tijd

op 22 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een bus die normaal al krap zit met overstap. Maar hij rijd normaal gewoon op tijd weg.
Vanochtend de bus van himsterhout naar eikesingel gepakt, maar die hoort 07:20 te vertrekken. De chauffeur dacht nog even rustig zijn appjes af te maken en zijn peuk verder op te roken. Hierdoor overstap gemist. En iets anders moeten regelen. Goed bezig arriva.

Gewenste Oplossing:

Gewoon op tijd weg gaan, ook al heb je een peukje nog aan staan. Jammer dan. Doe je in de pauze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Leme, Niet leuk om te lezen dat de bus met vertraging heeft gereden en jij daardoor de overstap naar een andere bus niet hebt kunnen halen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio maar dan ontvang ik graag nog meer informatie over met welke buslijn je hebt gereisd. Kun je dat nog aangeven? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leme,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Leme