Klacht: Buschauffeur lijn 75

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Donnasophie, Jammer om te lezen dat dit je ervaring is geweest vandaag. Klinkt niet als een prettige rit die je hebt gehad. Om iets met je klacht te kunnen doen heb ik meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog aan kunnen geven?: -Waar je bent ingestapt - Bij welke halte - In welke lijn - Hoe laat - In welke richting Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Donnasophie,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Donnasophie