Klacht: buschauffeur lijn 121 den bosch – gorichem 20/9 2016 15:15

op 20 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Iemand had op de stop knop gedrukt (waarschijnlijk perongeluk) maar niemand stapte uit waarna de chauffeur zei dat als we er voortaan uit wilde we eerst naar voren moesten lopen en het bij hem moesten melden. Nou zo gezegd zo gedaan een jongetje liep levensgevaarlijk door de propvolle RIJDENDE!!! bus naar voren om te melden dat hij er uit wilde bij de volgende halte (enige halte in het dorp, volgende halte is een ander dorp) waar de rest van het dorp ook uit moest stappen (zo’n 15 man). Maar nee hoor de chauffeur stopte niet, hij reed gewoon door en deed alsof hij niets gehoord had.. Na 2 minuten liet hij ons eindelijk uit de bus wat inmiddels al buiten het dorp was en niet bij een bushalte

Als de buschauffeur zijn OPRECHTE!! excuus aanbied.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 20 september 2016 om 15:48 geantwoord

Beste Rianne,

Niet leuk om te lezen dat de chauffeur jullie buiten het dorp uit heeft laten stappen ipv bij de halte. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak Rianne.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Riannexx