Klacht: Buschauffeur bus van leeuwarden station- bilgaard Dinsdag 19 september 16:48

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Nadat ik gister van mijn werk kwam, nam ik de bus van leeuwarden station naar bilgaard. Hierbij had ik 3 tassen in mijn hand. Ik drukte op “stop’ toen ik aankwam bij mijn halte. Ik stond met mijn 3 tassen nog in de deur opening toen meneer besloot om de deur maar weer te sluiten. Ik vind dit gedrag erg onacceptabel aangezien meneer het niet nodig vond om zijn excuses aan te bieden. Ik hoop dat de buschauffeur van de bus op Dinsdag 19 september om 16:48 van leeuwarden station naar bilgaard hierop wordt aangesproken en dat ik bij mijn volgende rit een excuses hiervoor zal krijgen

Nayaab

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 13:17 geantwoord

Beste nayaab,

Wij ontvingen van jou deze klacht ook via social media. Voor de afhandeling van deze klacht verwijs ik je naar die conversatie.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door nayaab