Klacht: Buschauffeur

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Betreft buslijn 401, vertrekpunt: bushalte Bijster, Breda –> Vianen lekbrug Oost. Datum: 9 september 2016, bus van 14.45 vanaf Bijster, Breda.

De chauffeur stopte tot 2 keer toe, om een korte rookpauze in te lassen (bij elkaar opgeteld heeft dit denk ik zo’n +- 7 minuten geduurd). Tijdens de rit op de snelweg reed hij naar mijn gevoel veel te hard, waarschijnlijk moest hij zijn “rook tijd” inhalen. Hiernaast haalde hij vrijwel alle andere bussen en vrachtwagens in, op een voor mijn gevoel gevaarlijke manier; hard erop af rijden en vervolgens op het laatste moment inhalen. Ik voelde me dan ook niet veilig tijdens deze rit.

Bij een chauffeur met verantwoordelijksgevoel, dat had deze chauffeur duidelijk niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 14:11 geantwoord

Hallo Larissa,

Bedankt voor je bericht. Afgaande op je verhaal is mijn conclusie dat dit gistermiddag wellicht anders had gekund. Ik heb je verhaal daarom doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en de chauffeur zijn kant van het verhaal kan horen.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door xlaaaarissa