Klacht: Bus vol

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu (niet voor de eerste keer) bij het station varsseveld niet megenomen door de buurtbus richting dinxperlo omdat deze vol was. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Het probleem bij deze bussen is dat je als je tot laat school hebt (1700) en je deze aansluoting mist dat je dan geen vervangende bus hebt. Na 18.22. Alleen de belbus en dat duurt dan weer een uur voordat de bus er is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden waneer er of grotere bussen worden ingezet of dat er meerdere bussen worden ingezet. Of dat er iemsnd mag staan/zitten in de bus want er is in principe genoeg ruimte voor alleen de buschauffeur liet dit niet toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 19:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Frederikmartijn,

Jammer om te lezen dat je al vaker niet bent meegenomen door de buurtbus omdat deze te vol was. Vervelend dat je doordat je laat op school zit een aansluiting mist en je vervolgens een uur moet wachten. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Frederikmartijn