Klacht: Bus vol

op 19 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Qliner 350 Kop Afsluitdijk om 08.02 zat vol en rijdt dus door. Naar mijn idee was de bus niet helemaal vol, maar werden de plekken bezet gehouden door grote tassen. Mijn dochter (ook met zo’n grote tas)en nog twee personen (waaronder nog 1 met zo’n grote tas) werden niet meegenomen. Mijn dochter en nog 1 persoon moesten zich om zo laat meldden in Den Helder om vanuit daar met vervoer wat KLAAR stond verder te reizen. Nu heeft de andere moeder haar zoon, mijn dochter en nog 1 persoon met eigen vervoer naar Den Oever of naar Den Helder gebracht.

Ik weet bijna zeker dat de bus op het station in Bolsward al vol zat en ik weet ook zeker dat de chauffeur dat ziet. Ook weet de chauffeur dat er nog meerdere haltes komen, dan moet er toch wat te regelen zijn en moet het niet zo zijn dat je met eigen vervoer moet gaan rijden.......

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 19 september 2016 om 09:21 geantwoord

Hoi Hermien,

Wat balen dat je dochter niet meer meekon bij de bus omdat deze vol zat en daarom doorreed! De chauffeur weet dit inderdaad en maakt hier melding van. Het is echter niet altijd mogelijk om dan per direct een andere, extra bus in te zetten.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak, en dat je nu iets anders hebt moeten regelen.

^NT
Arriva Webcare.