Klacht: Bus vol

op 12 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben student bij het koning willem I college in Den Bosch.
Mijn lestijden zijn tot 16.30 daarna moet ik de bus 121 nemen naar Gorinchem.
Vandaag zou ik de bus van 16.39 kunnen nemen bij onze school. Nu is het al de tweede keer dat deze bus vol was en is doorgereden. Aangezien deze busverbinding maar 1x per uur rijd moes ik wederom 1 uur wachten voordat ik mee kon, hierdoor was ik pas om 19.00 uur thuis.
Op andere lijnen voorziet u dan een tweede bus, kunt u mij zeggen waarom u dit niet bij deze verbinding dit ook doet, aangezien er reeds meerdere klachten over deze verbinding zijn geweest.

In de spits tijden een tweede bus inzetten, aar aanleiding van een onderzoek, of de verbinding frequenter inzetten in plaats van een keer per uur

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 20:43 geantwoord

Hallo Sjaak,

We zijn inmiddels twee dagen verder, dus mogelijk heeft dit probleem zich in de tussentijd opgelost. Ik heb je klacht over lijn 121 wel doorgezet naar de regio zodat er gekeken wordt of er in de middag een extra of langere bus ingezet kan worden. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva