Klacht: bus vol

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag 7 september heb ik een half uur staan wachten op de bus, dit kwam door 2 bussen die door zijn gereden. Dit betreft de bus 96 vanaf 8:03 tot 8:33. Er stond een tiental personen geïrriteerd te wachten en hun werk en school te bellen. Dit is een erg vervelend probleem omdat dit rond die tijd erg vaak voor komt.

Gewenste Oplossing:

Meer bussen of grotere bussen zodat er geen personen op de volgende bus hoeven te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hallo Jelte, Wat jammer om te horen dat je gister lang op de bus hebt moeten wachten omdat twee bussen te vol zaten om nieuwe passagiers mee te kunnen nemen. Zou je mij kunnen vertellen bij welke halte dit was, en in welke richting je wilde reizen? Dan maak ik hier melding van. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Jeltelautenbach

8 maanden geleden - Orxmasingel in Menaldum richting Leeuwarden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Jelte,

Bedankt voor je toelichting. Aan de hand van deze informatie heb ik intern melding van dit voorval gemaakt, zodat hier op bijgestuurd kan worden. Wellicht dat je in de tussenliggende tijd inmiddels al enige verbetering hebt ervaren.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jeltelautenbach