Klacht: Bus vetrecht eerder dan geplanned met meer dan 5 minuten.

HJAhenk op 02 januari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus vetrecht eerder dan geplanned met meer dan 5 minuten. Daarna moet je meer dan een half uur wachten.

Als er ten minste iets gebeurt. Zou kun je nooit wat plannen. Sta je daar een half uur in de kou.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste HJAhenk, Niet leuk om te lezen dat de bus te vroeg is vertrokken. Helaas heb ik veel te weinig informatie om je klacht in behandeling te kunnen nemen. Zou je onderstaande nog aan ons door kunnen geven? - welke lijn is te vroeg vertrokken? - bij welke halte stond je te wachten? - in welke plaats stond je te wachten? - wat was de vertrektijd van de bus? - in welke richting wou je reizen? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht HJAhenk

1 jaar geleden - - welke lijn is te vroeg vertrokken? 81 volgens mij - bij welke halte stond je te wachten? Deventer, Gotlandstraat - in welke plaats stond je te wachten? Deventer (Hanzeweg Deventer) - wat was de vertrektijd van de bus? ongeveer 17:00 - in welke richting wou je reizen? Deventer Station

Arriva

Heeft op 03 januari 2020 om 18:35 geantwoord

Beste HJAhenk,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Je gaf aan dat de bus meer dan 5 minuten te vroeg was. Ik heb de GPS gegevens nagekeken. Hierin is te zien dat de bus 3 minuten te vroeg de halte voorbij is gereden. Het te vroeg vertrekken of voorbij rijden van een bus heeft vaak als reden dat de buschauffeur bij de betreffende halte in verband met de veiligheid niet langer mag of kan wachten. Om teleurstellingen te voorkomen, raad ik je aan om ruim van tevoren bij de halte aanwezig te zijn. Minimaal 5 minuten. En hier de komst van de bus af te wachten.

Gerard
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door HJAhenk