Klacht: Bus vertrok veel te vroeg

op 02 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 388 Op 02-09-2016 vertrok om 17:54 vanaf busstation lekbrug west in vianen Richting Dordrecht, terwijl ik in alle rust mijn fiets stalde.
Het gebeurd overigens vaker dat 388 véél te vroeg vertrekt. Ik heb het dan niet over 1-2 minutjes maar 4-5 minutjes. Dit is er vervelend voor mensen die moeten overstappen. Ik weet niet in hoeverre er speling op dienstregeling zit, maar 5 minuten zonder aankondiging op 9292 te vroeg wegrijden lijkt me niet acceptabel.

Als er op de aangegeven tijd word weggereden. Te laat kan ik me nog inbeelden, er staat immers weleens file of een stoplicht op rood.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 20:35 geantwoord

Beste Rolof,

Niet leuk om te lezen dat lijn 388 vanmiddag te vroeg bij halte Lekbrug West in Vianen is vertrokken. Bij een tijdhalte dient de vertrektijd volgens de dienstregeling afgewacht te worden. Overigens adviseren we onze reizigers wel een aantal minuten voor vertrek van de bus bij de halte aanwezig te zijn.

Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 388 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak. Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rolof hof