Klacht: Bus vertrok 9 minuten eerder dan gepland

Eyei op 01 november 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus zou om 09.10 vertrekken dus ik stond om 09.04 bij de bushalte. Aangezien er op het bord niet meer stond dan de bus eraan zou komen over 6 minuten, keek ik op mijn 9292 app. De bus was om 09.01 al vertrokken van mijn halte. En de volgende bus gaat pas om 09.40.

Gewenste Oplossing:

Ik zie graag de bussen op tijd bij mijn halte niet te vroeg vertrokken of te laat vertrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 november 2020 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eyei,

Je geeft aan dat de bus te vroeg was vertrokken. Kun je nog aangeven om welke buslijn dit ging en wanneer dit was. En bij welke halte je in- en uit wilde stappen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Met vriendelijke groet,

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Eyei