Klacht: Bus vertrekt te vroeg

op 25 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is mij al een aantal keer overkomen dat de bus tussen Doetinchem en Vorden (lijn 51) te vroeg vertrekt. Ongeveer 5minuten te vroeg. Zo ook vanmorgen terwijl de buschauffeur mij duidelijk zag aankomen reed hij gewoon weg terwijl het nog geen tijd was.

Ik ben tevreden wanneer de bus op de juiste tijd vertrekt en ik de bus alleen zal missen als ik zelf te laat ben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Tamara, Uit jouw reactie begrijp ik dat lijn 51 te vroeg vertrokken is vanmorgen. Kun je mij vertellen wat het tijdstip is dat de bus hoort te vertrekken, welke richting de bus op moet en bij welke halte jij de bus wil pakken? Als we die informatie hebben kunnen we je klacht in behandeling nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht _Tamara_

1 maand geleden - Beste Arriva, De bus hoort om 6:56 te vertrekken, maar vertrok al om 6:52. De bus gaat in de richting van vorden en ik stap op bij de bushalte 'gemeentehuis' in Hengelo (gld). Met vriendelijke groet, Tamara Smeitink

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:31 geantwoord

Beste Tamara,

We hebben je klacht doorgestuurd en deze is besproken met betreffende chauffeur.

We willen je onze oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Mocht je ons in het vervolg nogmaals nodig hebben dan kun je ons nog beter bereiken via facebook of twitter. Ook kun je me klachten op onze eigen pagina terecht via dit formulier: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door _Tamara_