Klacht: Bus vertrekt te vroeg

op 27 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 301 die vanaf Tilburg centraal station om 19:02 hoort te vertrekken op dinsdag 27 september zie ik vanuit de verte zonder pardon om 18:56 wegrijden. Vervolgens sta ik samen met vele anderen in goede hoop bij het perron te wachten op een volgende 301 bus, die helaas niet meer komt opdagen. Simpel gezegd: schandalig! Hou je gewoon aan de aangegeven tijden. Die 6 minuten extra wachten had ook niks meer uit gemaakt. Spijtig dat ik door deze slechte organisatie een belangrijke afspraak heb moeten missen. De volgende keer pak maar mooi weer de auto!

Een compensatie voor het niet komen opdagen van een lijndienst.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 20:27 geantwoord

Beste Fons,

Jammer om te lezen dat je hebt ervaren dat lijn 301 vanaf Tilburg zonder pardon is vertrokken. In het volgsysteem van de bus zie ik dat verschillende ritten van lijn 301 van Den Bosch - Tilburg en Tilburg - Den Bosch last hebben gehad van extreme verkeersdrukte vanwege files op de A59. Ik zie dan ook dat een deel van de rit van 19:02 is komen te vervallen. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je een belangrijke afspraak hebt moeten missen.
Je vraagt om compensatie voor het niet op komen dagen van de bus, daar kan en mag ik geen uitspraken over doen. Je kunt hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen.htm meer informatie lezen over de geld terug bij vertraging regeling.

Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door AAE