Klacht: bus vertrekt te vroeg

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de app 9292 wordt als reisadvies gegeven dat ik een overstap bij Busstation Vianen Lekbrug West kan nemen van bus 287 die om 15:30 arriveert naar bus 181 die om 15:31 vertrekt. Dit is een overstaptijd van 1 minuut, is iets aan de krappe kant, maar als de buschauffeur van bus 181 netjes wacht tot de vertrektijd is dit precies haalbaar. Bus 287 was gewoon op tijd, maar bus 181 was al nergens meer te bekennen om 15:30. Is het niet mogelijk voor buschauffeurs een paar minuten langer te wachten en gewoon op de voorgeschreven tijd te vertrekken? Dat scheelt passagiers soms 34 minuten wachten.

Gewenste Oplossing:

Als de buschauffeur wacht tot de juiste tijd om te vertrekken en niet eerder weg gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 september 2016 om 06:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Jammer om te lezen dat je de overstap bij halte Vianen Lekbrug West gemist hebt. Ik begrijp dat je er van baalt als je daardoor op de volgende bus moet wachten. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 181 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering en kun je de overstap wel halen.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door G. de Lange