Klacht: Bus tijden

op 23 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 23 september 2016 is in hedel bij de bushalte de blankensteijn de bus te vroeg vertrokken. De bus hoort hier om 8:11 te vertrekken. echter deze vertrok al om 8:09 waardoor ik de bus net zag wegrijden. Om toch nog op tijd op mijn locatie te zijn, heb ik gebruik gemaakt van mijn vervoersmiddel. hierdoor heb ik extra kosten moeten maken.

Zoals hierboven ook al aangegeven heb ik extra kosten moeten maken. ik verwacht dat deze worden vergoed en dat de bussen voortaan op tijd rijden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen, Balen dat je hierdoor de bus gemist hebt! Kun je mij nog aangeven met welke buslijn je had willen reizen en welke kant je op wilde? Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht PLJvdb

2 maanden geleden - Vanmorgen wilde ik met de bus van lijn 166 die van Hedel naar centraal station in den Bosch gaat. vd Bogert

Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 14:51 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je toelichting. Ik stuur je klacht intern door naar de vestiging zodat dit voorval bij de chauffeurs onder de aandacht wordt gebracht. Doelstelling van deze melding is om herhaling in de toekomst te voorkomen. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door PLJvdb