Klacht: Bus te vroeg weggereden

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf Lijn 80 naar centrum venray over naar lijn 84 richting overloon. Ik kom aan om 17:02 in het centrum en 17:05 zou de bus van lijn 84 er zijn. Heb daar nog minstens 10 minuten staan wachten er kwam maar geen bus. Toen kwam op het bord te staan volgende bus van lijn 84 komt over 54 minuten. Dus de bus is te vroeg weggereden en ik heb daardoor eigen vervoer moeten regelen om thuis te komen.

Gewenste Oplossing:

Als de bus niet te vroeg wegrijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 19:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meikejansen,

Wat vervelend dat lijn 84 te vroeg is weggereden. Echter wordt deze rit gereden door Hermes. Ik raad je aan contact op te nemen met Hermes.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door meikejansen