Klacht: Bus te vroeg vertrokken

op 03 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag heb ik bus 3 in Gouda gemist. Ik stond bij de halte knipmolenweg hij hoort om 8.07 uur te komen ik stond er om 8.00 uur en ik zag op het bordje dat de eerstvolgende bus om 8.37 komt. Wat betekend dat de bus al is geweest. Ik heb nog gewacht tot de tijd op het bordje, omdat ik niet geloofde dat de bus meer dan 7 minuten te vroeg zou komen. Hierdoor heb ik werk gemist en mocht ik niet komen werken. 8 uur loon heb ik hierdoor dus ook misgelopen.

Compensatie voor de gemiste bus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 september 2016 om 17:41 geantwoord

Beste Salwa,

Wat jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist! Ik heb het in het volgsysteem bekeken. De bus zou om 8:05 moeten vertrekken, maar is inderdaad al om 7:58 langs de halte gereden. Omdat dit veel te vroeg is, heb ik hier intern melding van gemaakt bij de regio. Het zal met de chauffeur worden besproken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Je gemiste werkuren kunnen wij niet compenseren. Wel zou je geld terug bij vertraging kunnen krijgen, als je aan de voorwaarden voldoet: https://www.arriva.nl/groningen/service-contact/veelgestelde-vragen.htm
Hiervoor kun je het contactformulier invullen.

^NT
Arriva Webcare.