Klacht: Bus te vroeg vertrokken

op 03 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik bus 3 in Gouda gemist. Ik stond bij de halte knipmolenweg hij hoort om 8.07 uur te komen ik stond er om 8.00 uur en ik zag op het bordje dat de eerstvolgende bus om 8.37 komt. Wat betekend dat de bus al is geweest. Ik heb nog gewacht tot de tijd op het bordje, omdat ik niet geloofde dat de bus meer dan 7 minuten te vroeg zou komen. Hierdoor heb ik werk gemist en mocht ik niet komen werken. 8 uur loon heb ik hierdoor dus ook misgelopen.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor de gemiste bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 september 2016 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Salwa,

Wat jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist! Ik heb het in het volgsysteem bekeken. De bus zou om 8:05 moeten vertrekken, maar is inderdaad al om 7:58 langs de halte gereden. Omdat dit veel te vroeg is, heb ik hier intern melding van gemaakt bij de regio. Het zal met de chauffeur worden besproken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Je gemiste werkuren kunnen wij niet compenseren. Wel zou je geld terug bij vertraging kunnen krijgen, als je aan de voorwaarden voldoet: https://www.arriva.nl/groningen/service-contact/veelgestelde-vragen.htm
Hiervoor kun je het contactformulier invullen.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Sal18