Klacht: Bus te vroeg

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn bus op de burgemeesterlemmen straat te lindenheuvel vertrekt vanuit mijn bushalte 07.38. Ik liep daar 07.34 uit mijn huis omdat ik er toch 1 minuut over loop, dus ik ben aan het lopen net me deur uit komt de bus al langs gereden.. hierdoor doordat hij veeelste vroeg is heb ik mijn bus gemist en stoppen deed die ook niet na meermaals gezwaaid en gerend te hebben maar tevergeefs.

Ik zou het fijn vinden als de bussen wel op de afgesproken tijden komen. ik snap dat dat nog wel eens kan verschillen omdat ook de buschauffeurs geen robots zijn, maar 4 minuten te vroeg vind ik beetje te veel van het goede

Als de bussen rond de afgesproken tijden bij de bushalte komen. Als ze te vroeg zijn stoppen ze ook meestal bij de bushalte alleen deze keer niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 07:59 geantwoord

Beste Melissasaija,

Wat balen dat de bus te vroeg bij de halte is vertrokken je de bus hierdoor hebt gemist.

De tijden van de dienstregeling zijn bij benadering. Natuurlijk streven wij ernaar de tijdens zo strak mogelijk aan te houden. Er zijn altijd omstandigheden waardoor een bus vertraging kan oplopen. Hierbij kun je denken aan verkeerslichten, meer reizigers bij de halte dan verwacht of een file. Daarom raden wij aan om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte te staan.

Je melding hebben we doorgestuurd naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Melissasaija