Klacht: Bus te vroeg

op 16 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 9292.nl en op de ‘paal’ bij het busstation in Haps stond duidelijk dat de bus in Haps om 38min over het hele uur vertrek. Ik loop nog aan het begin van de straat en zie dat de bus om 34min over het hele uur voorbij rijd. Daardoor ik de bus had gemist.

Ik ben tevreden als de bus gewoon op de aangegeven tijd bij de bushalte is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Hoi Imke, Wat balen dat je de bus gemist hebt! Kun je mij nog aangeven hoe laat je de bus bij welke halte gemist hebt? En om welke lijn het gaat? Dan kan ik daarna je klacht doorzetten naar de teammanager in de regio, zodat hij dit intern kan bespreken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht imkewientjes

4 maanden geleden - Het was op woensdag 14 september, om 13:38 uur (zo laat zou stond aangegeven dat de bus er zou zijn, ik zag hem om 13:34 uur ong. voorbij rijden). Bij busstation gemeentehuis Haps. Buslijn 91. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Imke Wientjes

Arriva

Heeft op 18 september 2016 om 07:59 geantwoord

Hoi Imke.

Dank voor de aanvulling. Ik ga dit naar de regio doorsturen.
Wel wil ik je er nog op attenderen dat wij adviseren om altijd 5 minuten eerder bij de halte aanwezig te zijn. Dit om gebeurtenissen als deze uit te sluiten.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door imkewientjes