Klacht: Bus te vol

op 13 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 21:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Naomi,

Bedankt voor je bericht. Ik stuur je signaal door naar de exploitatiemanager in de regio zodat deze kan bepalen of er een extra of langere bus noodzakelijk is op dit traject rond de klok van 8.00 uur. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Reizigerarriva