Klacht: Bus te vol

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De lijn bus 62 van 7:20 uur
Van Hoogvonderen
Na station Roermond
Zit over geladen vol
En omdat hij vol is rijd
De chauffeur door
Ik vind het schandalig dat mensen zoals ik dan te laat komen omdat we met die Bus tijd niet meer mee kunnen en een latere bus tijd moeten nemen als ik bus eerder neem ben ik veel en veeel te vroeg op mijn werk
Bvd

Gewenste Oplossing:

Als ze nog een bus busje
Inzetten en verdelen
Ok kwa tijd zodat de mensen toch op tijd kunnen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daisy,

Ik begrijp dat het vervelend is dat bus erg vol zit. Op het moment dat de bus te vol zit of er blijven reizigers bij de halte staan, dan wordt hier een melding van gemaakt door de chauffeur. Met regelmaat worden deze meldingen bekeken om daar waar nodig extra bussen in te zetten. Wij proberen onze bussen zo effeciënt mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om grotere of extra bussen in te zetten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland
Met vriendelijke groet,
^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy2110