Klacht: bus stopt niet voor passagier laten instappen

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was vanmiddag wachten voor bus 190 richting Gouda om 13:20 G.H. Betzweg, Rotterdam en de bus arriva 190 was ten eerste te laat en ten tweede stopt hij niet om passagier te laten in stappen en de bus staat erop 190 gouda als eindpunt.(de bus is leeg).

Jullie moeten weten dat passagiers moeten extra wachttijden wachten voor volgende bus komen.
Er is ook een meneer die ook heel erg boos op arriva chauffeur die wegrijdt zonder oppicken voor passagiers.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 21:28 geantwoord

Beste Camay,

Oei, wat ontzettend balen dat de bus niet is gestopt bij de halte. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik stuur hierover een melding naar de manager van deze buslijn.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Camay