Klacht: Bus stopt niet bij halte

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag rond 16.30 uur rijdt bus 350 tot 2 x door bij halte Wilhelminasingel-
Maastricht

Wat is de rede hiervoor?

m.vr.gr. Huub Bessems

Stoppen bij de halte, de bus was niet vol

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 18:48 geantwoord

Beste mauddavid,

Niet leuk om te lezen dat de bus je tot 2x toe voorbij is gereden bij de halte. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio zodat het verder uitgezocht en opgepakt kan worden. De Duitsers blijken een vrije dag te hebben gehad waardoor onze bussen overvol hebben gezeten. Excuses hiervoor.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 03 oktober 2017 om 19:26 geantwoord

Is gewoon een botte,domme oplossing! Geef aan waarom 2 bijna lege bussen de halte voorbij rijdt zodat de 3e bus overvol is. Zeg ajb een sorry voor het ongemak!
M. Bessems

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste mauddavid, Spijtig dat je het niet eens bent met mijn reactie. In bovenstaande bericht heb ik excuses aangeboden, maar ik zal dit nogmaals doen. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doordat de bus is doorgereden en niet is gestopt. Ik hoop dat je begrijpt dat ik een doorgeefluik bent en ik niet de mogelijkheid heb om de tijd terug te draaien. Wij hebben doorgekregen dat het erg druk was ivm een Duitse vrije dag. Je klacht heb ik doorgegeven in de regio zodat we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurd. Het is uiteraard niet de bedoeling dat bussen bij haltes doorrijden als het duidelijk is als iemand met de bus mee wil. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door mauddavid