Klacht: Bus stopt niet aan halte

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus stopt niet aan halte limburgerstaat cadier in keer, terwiijl ik in het bushokje wachte op bus richting maastricht. Omdat het bushokje om een bocht ligt, kan ik de bus niet zien aankomen! Ik woon hier pas sinds kort en heb dit ook al van andere bewoners gehoort. Ook valt er zomaar een bus uit, zodat ik twee keer te laat op mijn werk kwam.

Graag stoppen bij halte!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste A.Heijnis, Jammer om te lezen dat de bus niet stopt bij je halte. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^JK Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht A.heijnis

2 maanden geleden - Heb inmiddels ook de klacht bij arriva zelf ingediend! Za 16-9, 8.55 uur lijn 350 richting maastricht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:26 geantwoord

Beste A. heijnis. Je klacht bij Arriva is goed binnen gekomen.

De klacht wordt ook via die weg veder afgehandeld en je ontvangt hierover een mail binnen 15 werkdagen na het indienen van jouw klacht.

Ik hoop dat deze naar tevredenheid wordt afgehandeld.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je deze het best weer direct bij Arriva melden.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door A.heijnis