Klacht: Bus stopt niet.

op 23 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag, 23 september 2016, stond ik bij het busstation vredesplein in Waalwijk te wachten op bus 301 van 6:08 ’s ochtends met een groepje van ongeveer 4/5 mensen. De bus kwam aan dus wij liepen naar de bus maar helaas stopte de bus niet. Hij reed gelijk door en we riepen nog en staken onze hand op maar de bus bleef doorrijden. Ik vind dat dit niet kan want hierdoor ben ik nu te laat voor mijn afspraak en zo ook de andere mensen die hier stonden. Ik vind dit belachelijk…

Als de buschauffeur hierop wordt aangesproken en dat dit niet nog een keer voorkomt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 07:20 geantwoord

Goedemorgen,

Wat balen dat de bus direct doorreed, in plaats van te stoppen. Kan het zijn dat deze vol zat?

Ik stuur je klacht in ieder geval door naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken zodat zijn verhaal ook gehoord wordt.

We bieden je onzer excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door rowymoonen