Klacht: Bus stopt niet

op 22 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 16 tussen dordrecht/alblasserdam heeft nu tot 3 x mijn dochter laten staan bij de bushalte,
Zij stak netjes haar hand uit de chauffeur stak zelfs zijn hand terug uit maar reed door!
Zij is daardoor te laat op school gekomen tot 3 x toe.
We betalen per maand 72 euro aan reisgeld voor arriva en vind het bizar dat dit gebeurt

Gewoon stoppen en mensen mee nemen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Joop, Wat jammer om te lezen dat je dochter, ondanks dat ze haar hand opstak, 3x niet met de bus mee kon reizen omdat deze doorreed. Het kan zijn dat het hier om een rit gaat die vol is geweest en geen capaciteit had om meer reizigers mee te nemen. Om dit na te gaan, zou ik graag van je vernemen bij welke halte dit op welke dag gebeurde, hoe laat de bus bij de halte aankwam en in welke richting ze wilde reizen. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Bedankt voor je reactie Joop. Om je klacht intern door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig. Zou je nog aan kunnen geven op welke dagen dit is voorgevallen en op welke tijdstippen de bussen zijn doorgereden. Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jopie80

2 maanden geleden - Het gaat om vandaag, bus van 8.21 tijdstip Vorige week en week ervoor ook allen om die tijd

Reactie van de melder van de klacht Jopie80

2 maanden geleden - Wel makkelijk hoor om een klant zo makkelijk af te wimpelen dit is toch geen oplossing? Ik betaal 73 euro per maand aan arriva om mn dochter op school te krijgen 4 x is ze te laat en dan zo laks op lossen Vind dit niet netjes

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - spijtig dat je het idee hebt dat ik je afwimpel. Wat wil je dat ik verder voor je ga doen? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jopie80

2 maanden geleden - Mn dochter tegemoet komen met iets?

Arriva

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:23 geantwoord

Begrijpelijk dat je vraagt om een tegemoetkoming. Ik geef je het advies om via het contactformulier op onze website om compensatie te vragen http://bit.ly/2azPMG7. Helaas kan en mag ik geen uitspraken doen over compensatie of restitutie. Excuses hiervoor.

^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 10 oktober 2016 om 08:19 geantwoord

Er gebeurt nu weer hetzelfde
Nu reed hij zelfs achter bus hokje langs
Fotos gemaakt!
Te gek voor woorden
Heb via arriva ook al klacht staan voor compensatie maar niks gehoord van arriva!

Alle klachten die gemeld zijn door Jopie80