Klacht: Bus slaat halte over

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dochter (17) wordt om 17.45 uur niet opgehaald met bus (Vianen naar Culemborg) en bij navraag bij Arriva meldt vrouw dat chauffeur fout heeft gemaakt en halte heeft overgeslagen.
Er wordt een melding over gemaakt om dit in de toekomst te voorkomen.
Ondertussen staat mijn dochter in het donker en de kou al drie kwartier tevergeefs te wachten en wordt er voor haar geen oplossing geboden.
Ik kan niemand anders te spreken krijgen dan vrouw aan de lijn van Arriva.
Ondertussen staat daar mijn dochter alleen, in het donker te wachten.
Woedend ben ik!

Gewenste Oplossing:

Excuusbrief van Arriva en de verzekering dat dit nooit (!!) meer voor zal komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 20:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mijn dochter,

Wat jammer om te lezen dat de bus eerder deze dag je dochter voorbij is gereden. Begrijpelijk dat jij en je dochter daar van balen. Je geeft aan dat je al contact met de telefonische klantenservice hebt gehad en er uitgezocht is waarom de buschauffeur de halte voorbij is gereden. Nogmaals, ik begrijp de frustratie en ik begrijp dat je baalt. Ik wil je wijzen op de geld terug bij vertraging regeling: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/niet-tevreden-geld-terug-1.htm. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik ga ervan uit dat de buschauffeur per ongeluk de verkeerde route heeft gereden en je dochter deze situatie niet nogmaals zal ervaren.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 20:52 geantwoord

Er is geen geld-terug regeling mogelijk (voorwaarden heb ik daarover gelezen) en ik blijf het voorbij rijden van een halte 's avonds om 17.45 uur als het donker is onacceptabel vinden.
Ik eis meer dan deze oplossing die dus geen oplossing is

Reactie van de melder van de klacht Mijn dochter

1 maand geleden - Hoezo staat deze klacht op Opgelost? Er is nog niks opgelost! Ik verwacht nog steeds een goede uitleg, excuusbrief en verzekering dat dit nooit meer voorkomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Mijn dochter