Klacht: Bus rijdt hard langs halte

op 23 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

23 september 2016 19.26 station Leiden CS Noordzijde. Lijn 186 rijdt vlak achter bus van lijn 57. Zo dicht op zijn voorganger dat lijn en richting niet zichtbaar zijn.Ik moet met 186 mee, maar chauffeur rijdt domweg door nu ik niet tijdig mijn hand kan opsteken. Een half uur extra wachten, terwijl bus 19.26 langs kwam, terwijl 19.27 vertrektijd is.

Excuses van betreffende chauffeur en instructie om bij Leiden CS Noordzijde in ieder geval altijd even te stoppen. Het is er vaak erg druk en kost het naar de busingang ook tijd om er te komen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 20:02 geantwoord

Beste,

Ai, niet leuk dat je niet op lijn 186 kon stappen omdat deze vlak achter lijn 57 reed. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je nu een half uur moet wachten op de volgende bus. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd die je nu hebt!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 20:29 geantwoord

Ja: met het doorsturen. Neen: Ik wil excuses van de betrokken chauffeur. Ik wil een toezegging dat de bussen echt even stoppen bij de halte.Pas als Arriva dit heeft gemeld ben ik tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door JASK