Klacht: Bus rijdt hard langs halte

op 23 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

23 september 2016 19.26 station Leiden CS Noordzijde. Lijn 186 rijdt vlak achter bus van lijn 57. Zo dicht op zijn voorganger dat lijn en richting niet zichtbaar zijn.Ik moet met 186 mee, maar chauffeur rijdt domweg door nu ik niet tijdig mijn hand kan opsteken. Een half uur extra wachten, terwijl bus 19.26 langs kwam, terwijl 19.27 vertrektijd is.

Excuses van betreffende chauffeur en instructie om bij Leiden CS Noordzijde in ieder geval altijd even te stoppen. Het is er vaak erg druk en kost het naar de busingang ook tijd om er te komen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 20:26 geantwoord

Beste,

Omdat je tweemaal dezelfde klacht ingediend hebt, heb ik de vorige klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op het vlak achterelkaar rijden gelet kan worden. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak van vanavond!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 30 oktober 2016 om 16:04 geantwoord

Chauffeur zou zijn excuses nog aanbieden. Het gaat om klantgericht handelen. Afstand van de vorige bus, langzaam rijden, stoppen nu hij een minuut te vroeg is en ook goed kijken of het druk is bij de halte. Hoe drukker, hoe lastiger het voor een reiziger is om vooraan bij de halte te staan.
J.A.Stenfert Kroese

Alle klachten die gemeld zijn door JASK