Klacht: Bus rijdt gewoon door terwijl wij staan te wachten, vertraging op 2e bushokje

op 20 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zojuist de bus van 19:47 is gewoon langs ons gereden terwijl mijn vriendin en ik staan te wachten, te belachelijk voor woorden. Bij 2 haltes na Slangenburg, bij de Cannenburg, krijgt meneer de buschauffeur het voor elkaar al te laat te komen. Incompetente chauffeur, zou deze op zijn plek zetten.

Op het matje roepen van de chauffeur

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Dennis, Niet leuk om te lezen dat de chauffeur jullie voorbij is gereden bij de halte. Ik kan me voorstellen dat jullie hiervan balen. Zou je aan kunnen geven welke lijn is doorgereden en klopt het dat jullie in Dordrecht stonden te wachten? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Darunia1112

2 maanden geleden - Ja ik was net flink nijdig... Het was lijn 5 naar Stadspolders in Dordrecht. Bedankt dat jullie mij te hulp schieten. :)

Arriva

Heeft op 20 september 2016 om 21:02 geantwoord

Bedankt voor je reactie Dennis. Begrijpelijk dat je boos bent als de bus je zomaar voorbij rijdt.

Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen wel altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs.

Excuses voor het ervaren ongemak van vanavond!

^LH
Arriva Webcareteam