Klacht: Bus rijdt door

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta in Laag Keppel bij De Gouden Leeuw te wachten op bus 27 van 9:35. Als ik de bus zie aankomen, pak ik mijn Spullen, maar hij rijdt gewoon door.

Als deze bussen gewoon op tijd bij de halte zijn en niet doorrijden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste semrietman, Wat balen dat de bus je voorbij reed. Dat is natuurlijk niet fijn. Gaf je door middel van een opgestoken hand aan dat je mee wilde? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht semrietman

1 jaar geleden - Beste Ariva, Nee, dat heb ik inderdaad niet gedaan. Tip voor de volgende keer dus.. Bedankt voor de reactie in ieder geval, goede service! Groetjes, Sem Rietman

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 10:38 geantwoord

Beste semrietman,

Het is inderdaad handig om te doen, want zonder dit signaal rijdt de bus 9 van de 10 keer je voorbij.

Graag gedaan!

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door semrietman