Klacht: Bus rijdrijd door

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond vanochtend om half 8 te wachten op de bus in Asch. Het was een vervangend busje voor de kapotte bus. Ik zag hem langsrijden maar helaas stopte hij niet.

Als de bus stopt als er iemand staat te wachten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Eva van Oostrom, Dat is vervelend. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Eva van Oostrom

1 jaar geleden - Hallo Wouter, Ik stond te wachten bij Kerkpad in Asch, om 7:32. Bus 46 gaat vanaf Tiel naar Culemborg station. Met vriendelijke groet Eva van Oostrom

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 18:12 geantwoord

Beste Eva van Oostrom,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zet de melding door naar de regio, zodat de situatie besproken wordt.

^Wouter
Arriva Webcareteam