Klacht: Bus rijden niet (zonder communicatie)

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gistermiddag (10 december) moest de vriend van mijn dochter van halte Blerick – Tuindorp naar Venray. Er stond nergens, dat er geen bussen zouden rijden in Noord-Limburg en volgens de website zou de bus gewoon rijden.
“Actuele reistijden” hebben we continue gecheckt. MIjn a.s. schoonzoon heeft al met al bijna een uur in de kou gestaan (de telefoon was ook uitgevallen) en omdat wij hem niet meer te pakken kregen, is mijn echtgenoot naar de bushalte gereden en heeft hij hem naar huis gebracht.

Ik vind dit niet kunnen. Aangepast rooster, prima; bussen niet uitrijden, kan, maar zorg dan dat dit duidelijk gecommuniceerd wordt.
Zorg dat de actuele reistijden kloppen en dat bij uitval dit duidelijk gecommuniceerd wordt.

Ronduit schandalig, dat er zo met reizigers wordt omgegaan.

Als Arriva de volgende keer beter en misschien nog belangrijker correct communiceert.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:48 geantwoord

Beste EstherPST,

Niet leuk om te lezen dat jullie dit hebben ervaren op zondag 10 december. Ik begrijp dat het niet prettig is als de communicatie richting de reiziger niet duidelijk is.

Je klacht heb ik doorgegeven aan de desbetreffende afdeling zodat het meegenomen kan worden in de evaluatie van afgelopen zondag en maandag.
Excuses voor het ongemak die jullie hebben ervaren.

. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam

Heeft op 12 december 2017 om 22:14 geantwoord

Er is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherPST