Klacht: Bus reed voorbij

op 14 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond bij de driesprong bij hazeswoude wachtent op de bus naar zoetermeer. Ik stond daar en de bus reed gewoon voorbij mij terwijl ik stond te wachten op die bus. Ik baalde er heel erg van want ik had me examen op het ID college in zoetermeer. Ik moest een paar mensen bellen die mij opkwamen hale met de auto in hazerswoude om me optijd bij me examen te krijgen.

Ik baalde er gewoon heel erg van dat dit gebeurt. Ik weet niet wat julie hier aan goed kunnen maken want het is nu al gebeurt. Meschien dat julie me andere bus zoude kunnen vergoeden vanuit boskoop en de auto rit

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Wessel, Oh jee, niet leuk dat de bus jou bij halte de Driesprong in Hazerswoude voorbij is gereden. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Was de bus misschien vol? Of was het voor de buschauffeur duidelijk dat je met de bus mee wilde door bijvoorbeeld je hand op te steken? Mocht er nog plek in de bus geweest zijn en het was voor de buschauffeur duidelijk dat je met de bus mee wilde, hoor ik nog graag van je hoe laat en op welke bus je bij de halte stond te wachten. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Wessel31

2 maanden geleden - beste arriva de bus waar ik op aan het wachten was zat maar 1 iemand in. het was lijn 165 richting zoetermeer die om 11:39 bij de halte van de driesprong zou zijn in hazerswoude. groetjes wessel

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hoi Wessel, Dank voor de aanvulling. Zou je nog kunnen aangeven of je de chauffeur duidelijk hebt gemaakt dat je in wilde stappen, door bij de rand van de halte te gaan staan en op tijd je hand op te steken? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Wessel31

2 maanden geleden - hallo. sorry voor de late reactie, ik heb zeker duidelijk gemaakt bij de bushalte en ook toen die voor bij reed dat ik mee zou willen. groetjes wessel

Arriva

Heeft op 22 september 2016 om 13:47 geantwoord

Hallo Wessel,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Afgaande op dit verhaal, lijkt het erop dat de chauffeur hier een fout gemaakt heeft. Ik zet je klacht door naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken, zodat ook de kant van de chauffeur gehoord wordt. Doelstelling van deze interne melding is om herhaling van dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.

^DK
Webcareteam Arriva