Klacht: Bus reed niet

op 21 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend om 7:29 bij de halte, maar de bus reed helemaal niet. Hierdoor ben ik te laat gekomen bij mijn stage. Stage vond dit niet leuk.

Gewenste Oplossing:

Uitleg en excuses van Arriva.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Luc, Niet leuk om te lezen dat je de bus gemist hebt en hierdoor te laat op je stage was. Kun je mij nog aangeven welke buslijn je nam, bij welke halte je stond en welke kant je op reisde? Excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door LucKosters