Klacht: Bus reed door

op 29 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

M’n zoon wilde de bus van 14.15 uur nemen in Waalwijk ri den Bosch station. Bus komt iets eerder, hij zwaait maar bus reed door. Er kwam geen volgende bus. Pas over half uur. Nu us het doorrijden van de bus eerder regel dan uitzondering, helaas. Ook s avonds vanuit zijn werk, bijna lege bus en de chauffeur rijdt gewoon door.
Betaal ik hiervoor een ov kaart? Moet telkens zelf de auto pakken om te zorgen dat hij op tijd op zn afspraak komt. Wat is de oplossing?

Gewenste Oplossing:

Biedt hem/mij een maand gratis reizen. Betaal nu 43,00 p.mnd 16/17 jarige kaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Heeft op 29 augustus 2016 om 18:01 geantwoord

Ik ben hier niet mee akkoord omdat het niet de eerste keer is dat dit gebeurt. Weet ook dat pubers niet altijd makkelijk zijn en dat buschauffeurs veel meemaken. Maar gewoon doorrijden.....
Er wordt aangegeven dat er een mogelijkheid is tot geld terug bij vertraging. Dit valt m.i. niet onder vertraging. Als ik dit soortgelijk gedrag op mijn werk vertoon heb ik gegarandeerd een probleem. Graag concreet voorstel vanuit Arriva. Dank u wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 augustus 2016 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wilma,

Ik begrijp dat dit je frustreert. Dit is ook zeer spijtig. Een concreter voorstel dan bovenstaande kan ik echter niet geven.
De melding is reeds doorgezet naar de chauffeur om dit te bespreken.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma van Zelst