Klacht: bus niet op komen dagen

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus van 6:54u niet op komen dagen op 9 oktober 2017 bij bushalte valkenhorst in Leiden.

Gewenste Oplossing:

Als de bus gewoon op tijd komt. Er stonden Veel mensen te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen kanan, Wat balen dat de bus niet is gekomen. Over welke lijn en eindhalte gaat het? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht kanan

1 maand geleden - Het gaat om buslijn 4 richting Leiden zuid-west. Eindhalte Leiden zuid-west.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen kanan,

Deze rit is vanochtend helaas uitgevallen door een storing in de bus. Het vervangen van de bus duurde te lang om de rit te kunnen afmaken.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door kanan