Klacht: Bus niet komen opdagen!

op 15 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Een hele groep en ik zelf stonden op de bus 325 richting Breda te wachten. We stonden bij de halte Het Grooke in Oosterhout. Daar rijd de bus om 7.41 normaal. Hij is vaak te laat , maar dit keer kwam hij gewoon niet opdagen.
Zonder enige verder informatie stonden we te wachten met z’n alle op die bus.. Om 8.11 zou de volgende bus pas komen.
Iedereen heeft dus nog een half uur extra moeten wachten voor de bus van 8.11 en met het gevolg te laat komen op werk/school.

Een Excuses zou fijn zijn, en een uitleg over hoe dit kon gebeuren?
Waarom er geen vervangende bus kwam? Ik verwacht een compensatie voor mijn verloren tijd en het te laat komen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 10:01 geantwoord

Hallo Quinty,

Dat was balen afgelopen donderdag! Ik heb even voor je in het systeem gekeken, maar kan helaas niet meer zien waarom lijn 325 donderdag rond dat tijdstip niet gereden heeft. Mogelijk kom je wel in aanmerking voor geld terug bij vertraging: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen/geld-terug-bij-vertraging-1.htm

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Quinty_